vrijdag 5 augustus 2011

Knuffel voor Europa kinderhulp.

Een poosje geleden deed Maaike een oproep op de amigurumis hyves. Of mensen een knuffel wilden haken voor een kind dat in de vakanties in Nederland komt. zie: http://amigurumis.hyves.nl/forum/5400439/yhGo/wie_helpt_er_mee_met_het_haken_van_knuffels_voor_europa_kinderhulp/#show_reactions_1=1&hub_threadlist_1=1&__state__=2


Ik vind dit een heel goed initiatief en ben al snel aan de slag gegaan. Dit is die dan!
Een giraffe gemaakt met super zachte draden en veiligheids oogjes. Het partoon is van Christel Krukkert.  In de kleuren zacht blauw en groen.

3 opmerkingen:

  1. Wat een schatje! Het kind wat dit knuffeltje krijgt zal hier erg blij mee zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa! Perfect! Heb je goed gedaan en het levert je nog een goed gevoel op ook. Ik heb doe ook mee, is een goed doel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoihoi, bedankt voor je reactie op mijn handpop. Geef je even mijn mail adres dan stuur ik het naar je. Graag wel voor jezelf houden, want het is geen patroon van mezelf!
    lieve groetjes, Marjo

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...