vrijdag 14 maart 2014

Vogels



Nu ook met Ideal te betalen in mijn webwinkel. 



In het haakpatroon staan veel foto's ter verduidelijking.
Later volgen nog meer leuke patronen en cadeautjes! 

Nu een tijdelijke actie! Korting als je de drie patronen samen besteld.
Kijk voor meer informatie op mijn webwinkel.

http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/miekscreaties/ 

Die Häkelanleitungen der Kohlmeise und rotkehlchen sind auch in Deutsch verfügbar.

Wil je op de hoogte blijven of meer foto's zien, volg dan de Facebook-groep: Miekscreaties.
Natuurlijk mag iedereen daar foto's van de gehaakte vogels op plaatsen!
https://www.facebook.com/groups/729044007130134/?fref=ts 



7 opmerkingen:

  1. Ze zijn zo mooi en heel gaaf om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze vind ik ook super mooi met die kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn deze vogeltjes super leuk zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,
    heeft u ook een patroon van een zwaluw?
    groetjes,
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben bezig met het roodborstje en alle onderdelen klaar maar hoe ik van het hoofd een vogelkoppie moet maken is mij een raadsel.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...