woensdag 26 april 2023

Altas vlinder haakpatroon

 De Atlas vlinder is grote vlinder. Deze gehaakte Atlas vlinder heeft een spanwijdte van een echte,  30cm. Het is een vlinder uit de familie nachtpauwogen. Ik vind de 'vensters' in de vleugels prachtig, maar om ze te haken heb ik een mind kleur gekozen als kleur. Vroeger in de dierentuin was ik door de grote van deze vlinder altijd heel erg onder de indruk. Ik kon er uren naar kijken. Het ontwerpen van deze grote vlinder heeft daardoor denk ik ook veel tijd gekost, zo natuurgetrouw als mogelijk en even groot als een echte.  In de natuur  leeft deze vlinder in grote delen van zuid oost Azië. Om het te haken heb je heel veel verschillende kleuren garen nodig. Je kunt ook heel veel kleuren kiezen waar je nog restjes van hebt liggen. Haakkatoen en een haaknaald van 2.5mm. 








1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...